2011. december 2., péntek

2010 ANIME ÖSSZEGZÉS

Több helyen is láttam már, hogy év végén összegzik, hogy az idén milyen animék voltak a legjobbak. 
Mivel mindjárt véget ér 2011, ezért előtte még 2010-et összegezném, mivel akkor váltam igazán nagy animefanná. Több helyen is lesz, hogy 2 animét írtam, mert azok közül nem tudtam dönteni melyik tetszett jobban.


2010 LEGJOBBJAI SZERINTEM


Legjobb anime




Kuragehime






Angel Beats!








Legrosszabb anime


Fortune Arterial




Legjobb idén indult


Bakuman






Legjobb fantasy


Angel Beats!



Kuroshitsuji II












Legjobb dráma


Angel Beats!






Legjobb romantikus történet


Kaichou wa Maid-sama






Legjobb ecchi


Seitokai Yakuindomo






MM!






Legjobb horror/misztikus/thriller


Shiki






Legjobb történelmi




Kuroshitsuji II










Legjobb vígjáték


Kuragehime






Legjobb OVA


Koisuru Boukun(yaoi)






Legjobb animáció


Otome Youkai Zakuro








Angel Beats!






Legjobb történet


Angel Beats!





Legjobb opening




THE WORLD GOD ONLY KNOWS


ANGEL BEATS!


Legjobb zene


Angel Beats!





Kuroshitsuji II






Legjobb manga adaptáció


Kaichou wa Maid-sama






Legjobb férfi főszereplő


Usui Takumi (Kaichou wa Maid-sama)






















Sebastian Michealis (Kuroshitsuji II)












Legjobb női főszereplő


Tsukimi (Kuragehime)






















Legjobb férfi mellékszereplő


Hinata (Angel Beats!)
























Legjobb női mellékszereplő


Sango ( Inuyasha-the final act)




























Legjobb gonosztevő


Naraku (Inuyasha-the final act)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése