2011. október 17., hétfő

ROMEO X JULIET







ÉV:2007
RÉSZEK:24
KATEGÓRIA:DRÁMA,FANTASY,ROMANTIKUS,TRAGÉDIA,KALAND,TÖRTÉNELMI,MISZTIKUS


Történet:
Ki ne ismerné William Shakespeare leghíresebb művét, a Rómeó és Júliát.
Ez az anime feldolgozza csak egy kicsit más köntösbe bújva.
Neo Veronában játszódik ami egy égen lebegő földrész és szárnyas lovai vannak a nemeseknek.
A Capuletek uralkodnak,de a Montague család feje lemészárolja az egész családot és mindenkit aki közel állt hozzájuk. Egyedüli túlélője Júlia és a cseléd lánya.
16 évet ugrunk és Júlia már felnőtt nő,aki fiúnak kell(Odin),hogy álcázza magát,de ő maga sem tudja az okát.
A férfi mivolta ellenére van egy másik alakja is,a Vörös Forgószél,aki a város megmentője.
Egy ilyen alkalommal találkozik először Rómeóval is.
Az egyik este barátnője hivatalos egy estélyre a Montague házba,ahová végül csak Júlia jut el és szerelem első látásra vagy másodikra, összefut Rómeóval ismét.
Később a 16.születésnapján a lány megtudja,hogy ő a Capuletek leszármazottja,megtudja a véres kivégzést a szüleiről így megesküszik,hogy visszaszerzi a Montaguek-tól a trónt,csak közben pedig már Rómeóval szerelmesek egymásban így megnehezíti a dolgot.
A történet során sok kegyetlenség,dráma,romantika,és misztikum jelenik meg.
Ilyen például az Élet fája,ami adja meg a végkimenetelt az anime végén.

Érdekesség,hogy beleépítették az animébe William Shakespeare karakterét mintha ő maga is megélte volt ezt a főszereplőkkel együtt.

VÉLEMÉNY:
A karakterdizájn nekem nem tetszett,egyedül csak Tybalt-é és pont a 2 főszereplőé lett a legrondább.
De viszont ez nem nagyon vesz el az anime történetének erősségéből.
A zenéje csodás, az  OPENING egy egyik leggyönyörűbb amit valaha láttam és hallottam(top1 a Kin'iro no Chord openingje mellett).Az ending már viszont már épp annyira nem jött be,nem tudom,hogy illik egy romantikus-drámához rock zene-.-
A történetvezetés tetszett,nem éreztem,hogy leállna egy percre sem. Az utolsó 12 rész pl. egyben néztem meg mert nem bírtam abbahagyni.Megérinti az embert és elég sok harci jelenet is van benne ami jól sikerült.
Továbbá nekem ismét csak azt tudom mondani tetszett az,hogy az eredeti Rómeó és Júliából bele lettek rakva különböző szövegek és az eredeti nevek:)
Ezzel a fantasy-misztikus cuccal nem volt gondom,legalább értelmet nyert a végén a haláluk, nem úgy mint az eredeti műben. Remélem ez nem volt annyira nagy spoiler O.O
Engem megnyert magának,nagyon szép volt!!!

10/10




PILLANATKÉPEK






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése