2011. október 5., szerda

DARKER THAN BLACK











ÉV:2007
RÉSZ:25
KATEGÓRIA:AKCIÓ,DRÁMA,FANTASY,TERMÉSZETFELETTI,SCI-FI,SZUPERERŐ


Történet:
Tokió körül felépítettek egy falat,amin belül élnek a normális mezei emberek és az egyezkedők.
Az emberek többsége nem tudnak az ő létezésükről,azt hiszik csak pletyka,szóbeszéd.
Viszont mégis léteznek,és mindenegyes egyezkedők van egy sajátos tulajdonsága,és nem éreznek akármit is tesznek,de viszont minden egyezségnél kiszabnak valamit amit meg kell tenniük(pl. cigit rágni,szeszesitalt inni, forró tejet inni stb).
Ilyen egyezkedő a főszereplő is,Hei, aki csak Fekete Kaszás néven ismert.
Minden egyezkedőt le tud győzni,legalábbis eddig sikerült a kis csapatával akik nem mások,mint egy báb,Yin(ez annyit tesz ki,hogy nem érez semmit ő sem,és ő a Figyelő), egy egyezkedő fekete macska,aki csak állatok bőrében tud ugrálni,ő Mao,és a csapat egyetlen normális emberi tagja,a mindig zsémbes egykori nyomozó,Huang.
Ők négyen kapnak különböző megbízásokat,amiket teljesíteniük kell.
Ott van még a nyomozónő,aki mindenáron el akarja kapni a Kaszást,és ezzel be is kavar nem egyszer.
Erről szól a történet végülis. 2 részenként van egy történet,ami szerintem eléggé összerakott és érdekes,sok akcióval és legtöbbször drámával,tragédiával a végén.
A karakterek nekem tetszettek,kiderül,hogy nem is olyan érzéketlenek sem az egyezkedők,sem a bábok.
Az 2.openingje tökéletes lett,imádtam.
A végébe már belezavarodtam egy kicsit,de nekem tetszett,egyszer mindenképp meg lehet nézni az tuti:)

9/10






PILLANATKÉPEK














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése