2011. szeptember 30., péntek

2011 NYÁRI ANIMÉKRŐL VÉLEMÉNYEM

BLOOD-C




Az első rész után még volt egy olyan gondolatom,hogy
"Na jó,ez még első rész,még nem indult be a történet,nyugi ha még nem történt semmi".
DE!!!! ez a vélemény nem változott az elkövetkező 9 részben sem.
Saya dalolását rühelltem,sőt az ikrek idegesítőek voltak, Tokizane volt az egyetlen jóra való karakter. Erre a sorba megdöglenek,először még csak a falukból emberek,azután sorban Saya barátai, miközben ő csak áll és nézi,majd amikor már kaputt a barátoknak és a szegény pékség tulajdonosának is,bekattan a csaj fejében valami,hogy "Hú kard van a kezemben, harcolni kellene már!". De mondom mindez azután,hogy kinyírtak mindenkit körülötte a Régi korok gyermekei.-.-"
Az iskolából már csak az osztályfőnök és  az osztályelnök van életben,erre a Tancsi néni, végre Sayanak mutat egy "jelet"(amin épeszű ember elgondolkodna egyből),hogy a tekercsek amik kb több 10000 évesek tiszta lapon vannak,nem látszik meg a kor(Mondom ez az első értelmesnek mondható jelenet és ez a 11.rész!!!!!) Majd kimennek és újjáélednek az osztálytársak(Tokizane és az Ikrek) kiderül,hogy valójában Saya a főszereplője egy filmnek,amiben ők a főbb szereplők, és végre fel akarják Saya vámpír öntudatát ébreszteni,hogy véget érhessen ez a játék, amit már kb 1-2 éve játszanak mert kell nekik a pénz és meg is szeretnének már szabadulni. Az abszolút csalódás nálam itt Tokizane volt,akkora egy sóher köcsög, akit még az ég nem látott,plusz rühelli Saya-t. Az ikrek pedig yakuzák, a Sensei pedig azért vállalta el a szerepet, mert a tudománykaron a legnagyobb szenvedélye az volt,hogy a legenda amit olvasott Sayaról igaz-e.
De ott van még maga a rendező aki Fumito-san aki a fő-FŐKÖCSÖG!!!Ez a fasz végig unszimpatikus volt nekem,erre tessék,igazam lett.
Az utcsó rész max csak arról szólt,hogy az egész falut amit felépítettek a statisztákkal együtt kinyírták,és a főbb szereplőket is,csak Fumito-san marad életben.Végül Saya kap egy golyót a szemébe amitől elveszti a fél szemét,majd kb napokig depressziós,aztán rá mit tudom én,kb 2 napra beköti a szemét ami még mindig vérzik(Van egyáltalán ennyi vér-.-") és elindult bosszút állni amiért Fumito mindenkit kinyírt és már végig játszott vele, a többit a paraszt meg megtudja majd a 2012.06.02-én bemutatott moziban-.-""""""""""
Az egyetlen amit sajnáltam az az osztályelnök,ő volt az egyetlen embernek mondható karakter az egész sorozatban,erre szitává lövik,köcsögök-.-
Ami még zavaró ezeken kívül is,az amit már írtam Saya dalolászása, a spriccelő vér, ami nem is kellene, az értelmetlen kínlódások.
A zenéje egyébként rendben volt,az OPENING főleg.
A karakterek a legtöbb szar,Sayaval az élen.

5/10






SACRED SEVEN




Az egyik legjobban várt anime és nem csalódtam.Végig akciódús,nincsen semmi eltúlozva.A zenéje valami isteni,főleg az OPENING. Az akciójelenetek mozgalmasra elkészítve,jó karakterek,jó történet.
1 szó mint 100, a nyári top3ban benne volt.

10/10




HANA-SAKU IROHA






Ahhoz képest,hogy el sem akartam kezdeni tavasszal nézni,nagyon megszerettem:)
Slice of life létére fenn tudja tartani az érdeklődést. Drámai,vicces és romantikus,de nem eltúlozva. Volt pár rész amit végigtekergettem nem hazudok,de összességében egész jó volt.
Minchi karakterét szerettem a legjobban.
A zenéje itt is az openingek abszolút nyerők voltak.

8/10




UTA NO PRINCE

Ez volt amit vártam a legjobban,helyette ezt kaptam:Egy nagy nulla.
Kiszámítható már akkor amikor mutatják az openinget. Majd kb az első 6 rész arról szól,hogy a fiúk karaktereit bemutatja részenként,azután Hayato szenvedéseit, a fekete cica titkát,és után jöhet a már openinggel kiszámított végikifejlett-.-" Óriási bukta ez az anime.
A karakterek klisések,sőt még jól sincsenek felépítve. A zene egyszerű, a történet semmi.
Amit értékelni tudtam ebben az animébe, az a rajzolás, az opening(fiúk tánca), a Hayatós koncertes rész(asszem a 6.részben(?) volt)....és ezzel ennyi is.

5/10




USAGI DROP


Ez egy nagyon édes,vicces és szeretnivaló anime volt.
Daikichi és Rin nagyszerű karakterek voltak,és a történet sem mindennapi.
Egy rossz szót nem tudok rá mondani,max csak annyit,hogy nincs vége. De hát kb a manga felét dolgozta fel így remény talán van egy 2.évadra,amikor Rin már tini:P

8/10



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése