2011. szeptember 25., vasárnap

NATSUME YUUJINCHOU

ÉV:2008
RÉSZEK:13
KATEGÓRIA:DRÁMA,JOSIE,FANTASY,MISZTIKUS,VÍGJÁTÉK,SHOUJO


Történet
Natsumenek van egy különleges képessége,vagyis látja a szellemeket.
Rokonaihoz költözik vidékre,ahol találkozik egy macska alakú youkai-val,és felvilágosítja Natsumét,hogy a nagymamája is látta a szellemeket,erről pedig volt egy könyve,a Barátok könyve,amibe le volt az írva a különböző szellemek neve, és amelyik neve benne volt,annak segítenie kellett neki. Ezt a könyvet örökli a fiú,amit nem is egy youkai el akar venni.

Részenként különböző történet van,ami legtöbbször drámai. Josie így nem nagyon történik azonkívül semmi,hogy Natsume segít nekik.
Kb én 1-2 részenként néztem,de bealudtam majdnem rajta.Nem azt mondom,hogy rossz mert nyugtató tényleg,de annyira nem történik szerintem semmi benne,hogy az a baj.
A zenéje és a rajzolása is ezt adja vissza(nyugtató). Natsume karakterét szerettem,nem volt vele gondom,de szerintem a 2. és a 3.évadot hanyagolom,azért annyira nem fogott meg,talán majd pár év múlva előveszem.

7/10


PILLANATKÉPEK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése