2012. június 15., péntek

Gyo

 

 

ÉV:2012

RÉSZEK: 1 OVA

KATEGÓRIA: HORROR


Történet

Kaori most ünnepli diplomaosztóját 2 barátnőjével Okinawán.
Este hazatérve amikor belépnek a házba, irtózatos bűz csapja meg az orrukat, majd futkosni kezd valami, de megölik, és ekkor látják, hogy egy hal aminek lába van.
Kezdetben mindenki nyugodt, de hirtelen a tengerből előbukkan egyre több járkáló hal, és kezdik ellepni a várost emberekre vadászva, így menekülniük kell az életben maradásért.

VÉLEMÉNY

Úgy kezdtem el nézni, hogy gőzöm nem volt róla mi is lesz, de már tavaly ősszel kinéztem magamnak. Valami olyat vártam, hogy a lány legyőz mindent, végül is a kép alapján a legtöbb ember aki nem ismeri olyasmire gondol, de az anime nézése közben rájöttem, hogy igazából mégsem ilyen világmegmentős-shounen-es cuccot képzeljünk el, hanem egy horrort, még pedig a gusztustalanabbik fajtából.
A történet bejött, nem mindennapi a biztos, vannak benne nagyon undorít dolgok, de emellett volt egy jelenet ami szíven is szúrt az OVA vége felé.
Emellett nem áll le a történés ebben a bő 1 órában, végig fent tudta tartani az érdeklődésemet, hogy már izgultam is, mi is lesz a következő jelenet.
A karaktereket kedveltem,a képi világ a halaknál elég groteszk, viszont  a vége kiszámítható.
A negatívum az a gázos dolog benne.
Összességében teljes mértékben kellemes csalódás volt részemről. A legtöbb embernek nem tetszik, vagyis akkor ebben az animében csak úgy mint pl. a Bakemonogatari-ban, itt sincs aranyközépút, ezt az ember vagy szereti vagy utálja.  Hála én az előzőhöz tartozom.



 

9/10





PILLANATKÉPEK








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése