2012. június 26., kedd

Aquarion Evol


ÉV:2012

RÉSZEK:26

KATEGÓRIA: AKCIÓ,DRÁMA, ECCHI, MECHA, ROMANTIKUS, SCI-FI,SHOUNEN, VÍGJÁTÉK



Történet

Amata Sora egy moziban dolgozik, ahol vetítik Amata kedvenc filmjét, az "Aquaria égboltja"-t. 
Az előadás után megismerkedik Mikono Suzushiro -val, aki még soha nem látta a filmet, de nagyon megtetszett neki, majd Amata-val elmennek randizni.
De ezt félbeszakítja valami, név szerint a begyűjtök, akik az Altair bolygóról jönnek, és egy dimenziós kapun át közlekednek, céljuk pedig, hogy embereket gyűjtsenek be.
Nem nézhetik ezt tétlenül a Vega bolygó emberei. 
Megépítették a maguk kis Akadémiáját, ahova alapelem erőkkel rendelkező embereket gyűjtenek össze.
(Az alapelem erő olyan mint pl. tud repül, lyukat ásni, vagy éppen fedni, jövőbe látni stb.stb.)
Az összegyűjtött embereket nem szerint különválasztják, és kiképzik őket, hogy képesek legyen vezetni egy-egy vektort, ami ha 3 egyesül akkor Aquaria-vá alakul.
Ez a két fél áll egymással harcban.

Tehát visszatérve, az alapelem pilóták a Vektorokkal megérkeznek, felveszik a harcot, de az ellenség túlerősnek bizonyul, az egyik vektor kilöki magából a pilótáját, és helyette az éppen ott lévő kis párosunkat, Amata-t és Mikono-t teszi be a helyére, és egyesül a 3 vektor, de nem Aquaria-vá, hanem immár Aquarion Evol néven, megtörve ezzel a pecsétet miszerint fiú és lány nem egyesülhet.
Kiderül, hogy Amata-nak és Mikono-nak is van alapelem ereje, így az Akadémia tanulói lesznek ők is, és harcolnak kezdetben  Mikage(a gonosz) által irányított emberkékkel, Jin-nel, mint Altair bolygó utolsó gyermekével, az Altair bolygó vezetőjével,Izumoval, és  Kagurával, aki a finom illatú asszonyát akarja megszereni, alias Mikono-t.

A sorozat 3 részre bontható:
-1.szakasz: 1-10 rész , ahol a karakterek bemutatása, összescsiszolódás, viccelődés, és egy kevés mechás harccal.
-2.szakasz: 10-18 rész, itt már a humoros  és a komolyabb/drámaibb epizódok váltakoznak.
-3.szakasz: 19-26 rész, rátérnek a lényegre, a miértekre itt kapunk válaszokat, sok mechás harccal, fordulattal, drámával illetve tragédiával.


VÉLEMÉNY

A történet lassan indul be az elején, de addig a vicces részek teljesen helyén vannak ott, mert igazából semmi komoly nem történik. A vége felé illetve inkább a 3.szakaszban az addig megszokott ütemétől megkomolyodik teljes mértékben.
Meglepetésekben sincs hiány, de vannak kiszámítható dolgok is.
A  karakterek közül mindenkit szerettem, csak Amata és Mikono maradt ki. Vicces, mivel ők a főszereplők így az ember általában azokat szereti a legjobban, de nálam Jin-Yunoha, illetve Andy-MIX volt a kedvenc. Na meg Shrade azzal az arisztokratikus kisugárzásával.
Kagura jelenteit valahogy sokkal jobban élveztem mint Amata-át, na meg Zessicáét is.
És még Fudo Zen poénjait meg sem említettem, az a faszi egy külön arc.

A zenéje nagyon szép, sőt inkább gyönyörű. Az OST első osztályú szerintem.
Az opening 1 nagyon bejött, de aztán jött az OPENING 2 és rájöttem, hogy az eddig látott kb. 330 anime közül ez az abszolút befutó nálam, úgy tökéletes ahogy van a kép és a zene is. Ha már 100x nem néztem végig egyszer sem, annyira jók lettek az összevágások az első 13 részből, hogy én csak ámulok akárhányszor látom.





Az 1.ED szintúgy, ennél szebb endinget én még nem láttam, minden egyes rész után megnéztem, de a 2.ED nem tetszett:(
A harcok látványosak, a grafika szép.
Az utolsó anime amit ilyen élvezettel tudtam nézni az a STEINS;GATE volt még anno januárban:)


10/10



PILLANATKÉPEK
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése