2012. április 13., péntek

No.6








Amikor meghallom, vagy olvasom azt a szót, hogy notaminA mindig elgondolkodtat, hogy az ebbéli szezonban,vagy esetleg a következő szezonban, milyen 2 animét soroltatnak fel, hisz eddig akármilyen notaminA-s animét láttam mindegyik elnyerte a tetszésemet a maga másságával. Csak párat említsek, Kuragehime, Shiki, AnoHana, Higashi no Eden, Nodame Cantabile, Paradise kiss, Usagi Drop és sok más még.
A No.6, az Usagi Drop mellett a tavalyi nyár másik notaminA-s anime mellett futott.

ÉV:2011
RÉSZEK:11
KATEGÓRIA:DRÁMA, SCI-FI, THRILLER, SHOUNEN-AI, JOSEI

Történet

A Hatos körzet (ahonnan a cím is ered), 3 részre van feltagolva rétegek szerint.
Az elit környék, az Elveszett város (középréteg), és az Erdő népei (szegények).
Shion okos, jómódú családban nőtt fel, vagyis elit, ahol minden szép és jó. Ezt képzeli ott mindenki, még Shion-hoz be nem tőr egy bűnöző, a vele egyidős Nezumi, aki menekül a Büntetés-Végrehajtási intézet elől, és Shion-nal lel menedékre.
A két 12 éves fiú egész jól kijönnek, de aztán beazonosítja Nezumi-t a VC chipje alapján, hogy hol is lehet. Elhurcolják a fiút, majd Shion-t és az édesanyját elköltöztetik az Elveszett városba.

4 év telt el azóta. 
Shion elkezdett dolgozni, majd egy térfigyelő kamerán látja, hogy egy ember rosszul van kifut hozzá, de mire kiér, az idős férfi meghal.
Másnap a munkatársa elmondja neki, hogy járt itt a tegnapi halott férfi felesége, és a férfi aki már meg volt őszülve, csak 31 éves volt.
Majd Shion elkezd dumálni arról, hogy ő nem elégedett a munkájával, erre a munkatársa, a szeme láttára, megöregszik egy szempillantás alatt, majd amikor meghalt, egy darázs bújik elő a nyakából.
Kikérdezik Shion-t majd letartóztatják, aki ellenkezik, de végül betuszkolják a kocsiba. Az úton, a segítségére siet egy fiú, akiről kiderül, hogy Nezumi az, és megmenti a fiút. Elmenekülnek, majd kijutnak a Hatos körzetből, ahol a való világ várja, az Erdő népei..... 

A történet során többet meg lehet tudni a Hatos körzetről, hogy miért is  vannak ezek a darazsak. 
Több karaktert is felvonultat, kapunk egy kis shounen-ai vonalat is, ami nincs túlzásba véve.
A fő"gonosz"-t, aki közelebb áll/állt az emberhez mind gondolnánk. 
A két srác ahogy egyre jobb kapcsolatot alakít ki egymás között, majd a végén egy drámai összehatás, ami megsúgom nem teljesen drámai:)


VÉLEMÉNY
Mind Nezumi, mind Shion-t szerettem, de valahogy Nezumi mégis közelebb állt hozzám. Karakterisztikusabb, így jobban megragadta a figyelmemet, és mellesleg szépen énekelXD
A történet valakinek tetszik valakinek nem. Az azok közé tartozom akinek tetszett. Mondjuk ezt akár 5-6 részben is lel lehetett volna zavarni, de így a 11.rész kitöltésével, a fiúk kapcsolata csak erősödött.
Én sokkal akció dúsabb dolgot vártam volna, megmondom az igazat, de így sem bántam ,hogy ebbe az irányba futott át.
Az OPENINGJÉT megint csak kiemelném. Kellemes hangzású, ami szerintem felettébb illik az animéhez:)

Így végszóként, tavaly már elkezdtem nézni, de annyi dolgot néztem hogy ez már nem fért bele. De most sikerült erre is pontot tennem, és én az élvezhető dolgok közé sorolnám, egybe lenyomtam, és nem bántam meg. 

9/10


PILLANATKÉPEK













1 megjegyzés: