2012. január 17., kedd

CLANNAD~AFTER STORY~





ÉV: 2008-2009
RÉSZEK: 22 + 2 SPECIAL
KATEGÓRIA: DRÁMA, CSALÁDI, ROMANTIKUS, TRAGÁDIA, SLICE OF LIFE, VÍGJÁTÉK


Történet:
Az 1.évad ismerete kötelező hozzá,mivel onnan folytatódik a történet ahol abbamaradt.
Nagisa, Tomoya és a többi barát még mindig az iskolapadot koptatja, ahol barátaiknak próbálnak segíteni.
Mindenki azt gondolná aki látta az 1.évadot, hogy ugyanarról fog szólni, pedig nem. A közepe körül miután leérettségiztek, a család és annak a megalapítása fog állni a középppontban....



VÉLEMÉNY
Nem akarok itt spoilerezni, csak annyit mondok, hogy azok a részek sikerültek a legszebbekre. A kedvencem a 16.-21.rész lett. A történet mintha 2 részre lenne vágva. Az 1.fele az iskolai részek míg le nem érettségiznek, ha jól emlékszem kb. a 10 rész körülire tehető. A 2.fele ahogy írtam is, a családalapítás és a kapcsolatok  megerősítése, illetve a drámai részek.
A befejezésével nem vagyok kibékülve, én lezártam volna simán a 21.résszel. Ha már dráma üssön nagyot.
A zenéjét még mindig szeretem, viszont Nagisa karakterét még mindig nem..
Összességében nekem felülmúlta jóval a számomra uncsi Clannadot.

9/10

PILLANATKÉPEK













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése